Ντοκιμαντέρ "Money as Debt": αναλύεται η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!

George Carlin American Dream

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 04, 2010

Hey MOYTSATSOS -> Ο ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ, Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΔΗΛΩΣΕ: "Αν δεν υπήρχε η Ελλάδα δεν θα ήμουν ζωντανός"!


Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς σάρωσε τα βραβεία στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια του ελλληνικού ποδοσφαίρου:
Κορυφαίος προπονητής της δεκαετίας του '90
Μέλος της χρυσής ενδεκάδας του '70
Κορυφαίος προπονητής βάσει των τίτλων και των νικών."Έχω πάρα πολλά ευχαριστώ που μπορώ να πω στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο για όλα αυτά τα χρόνια που πέρασα. Η Ελλάδα είναι πολύ μεγάλο κομμάτι στην καρδιά μου. Η χώρα μου είχε πόλεμο και αν δεν ήμουν εδώ, δεν ξέρω που θα ήμουν και τι θα ήμουν. Ποιος ξέρει αν θα ήμουν ζωντανός. Σίγουρα η αγάπη του κόσμου, δεν ξεχνιέται ποτέ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου