Ντοκιμαντέρ "Money as Debt": αναλύεται η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!

George Carlin American Dream

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 04, 2010

Hey MOYTSATSOS -> ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 50 ΧΡΟΝΩΝ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


Η καλύτερη ενδεκάδα του '60: Οικονομόπουλος, Καμάρας, Λουκανίδης, Γιούτσος, Γκαΐτατζής, Πολυχρονίου, Δομάζος (αρχηγός), Παπαεμαννουήλ, Θ.Σαραβάκος, Νεστορίδης, Σιδέρης. Προπονητής: Στέφαν Μπόμπεκ.
Η καλύτερη ενδεκάδα του '70: Κελεσίδης, Γούναρης, Ιωσηφίδης, Α.Καψής, Νικολάου, Αρδίζογλου, Δεληκάρης, Κούδας (αρχηγός), Παπαϊωάννου, Μαύρος, Μπάγεβιτς. Προπονητής: Λάκης Πετρόπουλος
Η καλύτερη ενδεκάδα του '80: Σαργκάνης, Βαμβακούλας, Καρούλιας, Κυράστας, Μητσιμπόνας, Κούης, Λ.Παπαιωάννου, Χουάν Ραμόν Ρότσα, Χατζηπαναγής (αρχηγός), Αναστόπουλος, Σαραβάκος. Προπονητής: Γιάτσεκ Γκμοχ.
Η καλύτερη ενδεκάδα του '90: Βάντσικ, Αποστολάκης, Γεωργάτος, Καλιντζάκης, Μανωλάς, Καραπιάλης, Κωφίδης, Σαβέφσκι, Τσιάρτας, Βαζέχα (αρχηγός), Αλεξανδρής. Προπονητής: Ντούσαν Μπάγεβιτς.
Η καλύτερη ενδεκάδα του '00: Νικοπολίδης, Αντζας, Μ.Καψής, Νταμπίζας, Χένρικσεν, Ζαγοράκης (αρχηγός), Καραγκούνης, Ριβάλντο, Τζόρτζεβιτς, Τζιοβάνι, Νικολαΐδης. Προπονητής: Φερνάντο Σάντος
ΕΙΔΙΚΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ:
Πρώτος ποδοσφαιριστής σε γκολ: Θωμάς Μαύρος

Πρώτος προπονητής σε συμμετοχές και νίκες:Ντούσαν Μπάγεβιτς

Πρώτος ποδοσφαιριστής σε συμμετοχές: Μίμης Δομάζος

Πρώτος ξένος ποδοσφαιριστής σε συμμετοχές και γκολ: Κριστόφ Βαζέχα
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών κατά τη βράβευσή τους:
Ζαγοράκης: «Είναι το μικρόβιο του ελληνικού ποδοσφαίρου που με κρατάει εδώ και η αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ».
Τζόρτζεβιτς: «Ίσως να μπορούσα να παίξω για ακόμη έναν χρόνο αλλά πιστεύω ότι ο κύκλος μου ολοκληρώθηκε και έτσι αποφάσισα να σταματήσω».
Νικολαϊδης: «Είμαστε τυχεροί όλοι οι ποδοσφαιριστές που κάναμε το χόμπι μας επάγγελμα.
Ριβάλντο: «Τι συμβουλή να δώσω εγώ; Απλώς θέλω να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι στην Ελλάδα και κυρίως που βλέπω το ελληνικό ποδόσφαιρο να βελτιώνεται συνεχώς. Ελπίζω να δω πολλά παιδιά από τις ακαδημίες να κάνουν καριέρα στο μέλλον».
Καραγκούνης: «Έχω συνεργαστεί με πολλούς ποδοσφαιριστές. Στην Εθνική μου λείπουν όλοι όσοι έχουν σταματήσει από αυτή. Τους καλώ να μας συμπαρασταθώ και να πάμε ενωμένοι στο Μουντιάλ».
Νικοπολίδης: «Το πρώτο μου παιχνίδι στο πρωτάθλημα ήταν Άρης-Παναθηναϊκός. Πιστεύω ότι το γεγονός πως νικήσαμε σε αυτό ήταν γούρι για την πορεία της καριέρας μου».
Βαζέχα: «Έχω βραβευτεί πολλές φορές. Σε καμία από αυτές δεν έχω ευχαριστήσει την οικογένειά μου. Αυτό θα ήθελα να κάνω τώρα εδώ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω των κ.Γιώργο Βαρδινογιάννη που με έφερε στον Παναθηναϊκό».
Μαύρος: «Ευχαριστώ για την τιμή. Ευχαριστώ τον κόσμο της ΑΕΚ και του Πανιώνιου».
Δομάζος: «Τότε εμείς αγωνιζόμασταν για μία φανέλα και μια πορτοκαλάδα».
Μπάγεβιτς: «Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ με ανθρώπους που αγαπούν το ποδόσφαιρο. Η σημερινή βραδιά ανήκει στο ελληνικό ποδόσφαιρο, στην ιστορία του, τις ομορφιές του και χαίρομαι που είμαι κομμάτι του. Ευχαριστώ τον κόσμο απ' όλες τις ομάδες. Απ' όλη την Ελλάδα. Μία χώρα που αγάπησα όταν μπήκαν σαν παίκτης και συνεχίζω ακόμη και τώρα τη δουλειά μου να κάνω την πάντα όσο μπορώ καλύτερα».
Νικολάου: Στο ποδόσφαιρο χρειάζεται τύχη. Και εγώ είναι τυχερός που έπαιξα μπάλα, που έπαιξα στην ΑΕΚ.
Αρδίζογλου: Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που με ψήφισε. Τα πολλά λόγια είναι περιττά. Πάω και παίζω με φιλανθρωπικούς σκοπούς και με την ΑΕΚ και με την Εθνική. Διατηρούμε ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου