Ντοκιμαντέρ "Money as Debt": αναλύεται η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!

George Carlin American Dream

Τρίτη, Φεβρουαρίου 16, 2010

Hey MOYTSATSOS -> ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ... ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ;;;


Υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην Ιωλκό Μαγνησίας.
Τρεις άντρες ντυμένοι αστυνομικοί και με το πρόσχημα τροχονομικού ελέγχου σταμάτησαν στον κόμβο του Βελεστίνου το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο διευθυντής της τράπεζας. 

Στη συνέχεια του έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο, τον κατέβασαν από το όχημά του και τον επιβίβασαν στην καρότσα κλειστού φορτηγού. 
Στις 7.30 το απόγευμα της Παρασκευής τον οδήγησαν στο υποκατάστημα που διευθύνει στον Βόλο. 
Με την απειλή όπλου και αφού του είχαν περάσει χειροπέδες, μπήκαν στο υποκατάστημα και τον ανάγκασαν να απασφαλίσει τα χρηματοκιβώτια των δύο ATM, από τα οποία και αφαίρεσαν το ποσό των 400.000 ευρώ.
Αμέσως μετά οι δράστες εξαφανίστηκαν και αναζητούνται, ενώ ο διευθυντής του υποκαταστήματος κατάφερε να απελευθερωθεί και να ειδοποιήσει την αστυνομία.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΩΣ ΠΡΩΗΝ "ΣΗΜΙΤΙΚΟΣ" Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!


Την ώρα που όλοι έχουν απώλεια εισοδήματος και θέλουν απαντήσεις για το "ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ;;;" ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος δηλώνει στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» ότι διαφωνεί με τη σύσταση Εξεταστικής.
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ... ΛΑΟΣ (ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ). ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΛΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ (ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΗΘΙΚΗ) ΑΣΥΛΙΑ.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Η αιτία του θανάτου του θρυλικού Φαραώ Τουταγχαμών, είναι ο συνδυασμός ελονοσίας και μιας ασθένειας των οστών.

Ο Τουταγχαμών πέθανε το 1324 π.Χ. σε ηλικία 19 ετών.
Ήταν ήδη εννιά έτη στο θρόνο.
Προκειμένου να ανακαλύψουν τα αίτια του θανάτου του, οι ερευνητές ανέλυσαν ανέλυσαν μαζί με την μούμια του Τουταγχαμών, συνολικά 16 μούμιες, οι 11 από τις οποίες ανήκαν σε μέλη της βασιλικής οικογένειας της Αιγύπτου.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Κουκουλοφόροι αφόπλισαν αστυνομικούς στη Λ. Κηφισίας χθες βράδυ!!!


/moutsatsos.blogspot.com/ Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> «Τα κολλητήρια ψάχνουν για σχολείο»: Προκειμένου να κάνουν γνωστό το στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου προγραμμάτισαν μια θεατρική παράσταση-έκπληξη στο πλαίσιο των αποκριάτικων εκδηλώσεων του δήμου.


Το σκετς, «Τα κολλητήρια ψάχνουν για σχολείο», είχε ως θέμα το πρόβλημα του σχολείου τους.
Την Κυριακή το πρωί οι μαθητές εμφανίστηκαν στην κεντρική πλατεία του Ναυπλίου, όπου είχαν προγραμματιστεί όλες οι εκδηλώσεις, ντυμένοι σαν τα κολλητήρια του Καραγκιόζη, κρατώντας πλακάτ με συνθήματα και ζητώντας λύση στο πρόβλημα.
Σημειώνεται ότι το 2ο Δημοτικό του Ναυπλίου συστεγάζεται με ένα ακόμα σχολείο με αποτέλεσμα οι μαθητές να στοιβάζονται στις αίθουσες και στο προαύλιο.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ... ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!!!
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Αμερικανοί επιστήμονες κατάφεραν για πρώτη φορά να δημιουργήσουν τις πιο «καυτές» θερμοκρασίες που έχουν ποτέ μετρηθεί στο σύμπαν (4 τρισεκατομμύρια βαθμούς Κελσίου) μετά το «Μπινγκ Μπανγκ».

Η θερμοκρασία ήταν τόσο υψηλή που κατέστη εφικτό να διασπάσουν την ύλη στο είδος εκείνο της αρχέγονης «σούπας», η οποία υπήρχε λίγα απειροελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου μετά τη γέννηση του σύμπαντος. 
Η θερμοκρασία που επιτεύχθηκε, είναι περίπου 250.000 χιλιάδες φορές μεγαλύτερη από αυτήν που επικρατεί στην «καρδιά» του ήλιου μας.
Το επίτευγμα πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Εργαστήριο Μπρουκχέιβεν του υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ, στη Ν.Υόρκη, με επικεφαλής τον πυρηνικό φυσικό Στίβεν Βίγκντορ, και το αποτέλεσμά του παρουσιάστηκε σε συνέντευξη στην αμερικανική Φυσική Εταιρία.
Το πείραμα κράτησε πολύ λίγο (λιγότερο από ένα δισεκατομμυριοστό ενός τρισεκατομμυριοστού του δευτερολέπτου).
Η θερμοκρασία ήταν τόσο μεγάλη που έλιωσαν τα πρωτόνια και τα νετρόνια, δημιουργώντας μια «σούπα» από υποατομικά σωματίδια (πλάσμα κουάρκ και γλουονίων). 
Μέσα στο 2010, οι φυσικοί του Μεγάλου Επιταχυντή Αδρονίων του CERN στα γαλλο-ελβετικά σύνορα πρόκειται να φέρουν σε σύγκρουση μεταξύ τους ακόμα βαρύτερα ιόντα σε ακόμα υψηλότερες θερμοκρασίες και έτσι να αναπαράγουν ακόμα πιο αρχέγονες στιγμές μετά το πρωταρχικό «Μπινγκ Μπανγκ».
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΣΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ... ΥΠΝΟΒΑΤΗΣ, ΤΗΝ ... "ΓΛΙΤΩΝΕΙ"!!! (ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.

Αθώος είναι τελικά ένας 29χρονος άνδρας που έκανε έρωτα με μία γυναίκα, ενώ αυτή κοιμόταν (ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΒΙΑΣΕ).
Αθωώθηκε από τους ενόρκους του δικαστηρίου όταν ομολόγησε ότι ήταν υπνοβάτης και δεν είχε συναίσθηση του τι ακριβώς έκανε.
Πρόκειται για τον Τρεντ Πόμπαρ, από το Katherine Northern του της Βόρειας Επικράτειας της Αυστραλίας.
Το περιστατικό έλαβε χώρα τον Ιανουάριο του 2009, όταν, σύμφωνα με τον δημόσιο κατήγορο, ο κατηγορούμενος μαζί με φίλους του είχε καταναλώσει δύο ντουζίνες κουτάκια μπύρα, ρούμι, και αρκετά ποτήρια με κόκκινο κρασί!
Συνολικά, όπως παραδέχθηκε και ίδιος, είχε πιει πάνω από 55 ποτά και στη συνέχεια μαζί με τρεις άλλους φίλους του πέρασε έξω από το σπίτι της γυναίκας που κατηγορούνταν ότι βίασε.
Το θύμα είπε στο δικαστήριο ότι έπεσε στο κρεβάτι να κοιμηθεί γυμνή και όταν ξύπνησε βρήκε τον κατηγορούμενο να κάνει έρωτα μαζί της.Καθοριστική ήταν και η μαρτυρία της γυναίκας του 29χρονου, η οποία είπε ότι θυμάται περιπτώσεις που ο άνδρας της σηκώνονταν τη νύχτα από το κρεβάτι και ουρούσε στο συρτάρι ενός κομοδίνου ή έκανε μπάνιο, χωρίς την επόμενη μέρα να θυμάται τίποτα. (ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ Η ... ΣΥΖΥΓΟΣ!!!)
Σε μια περίπτωση μάλιστα, ενώ κοιμόταν και ροχάλιζε έκανε ταυτόχρονα και έρωτα μαζί της, χωρίς την επόμενη μέρα να μπορεί να ανακαλέσει το περιστατικό.
Η ίδια πρόσθεσε ότι όλα αυτά, για τα οποία κατηγορείται ο άνδρας της, οφείλονται στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Γερμανοί επιστήμονες επιβεβαίωσαν ότι ένας διαστημικός βράχος, ο οποίος έπεσε στον πλανήτη μας πριν περίπου 40 χρόνια και ο οποίος είναι πιθανότατα παλαιότερος ακόμα και από τον ήλιο μας, περιέχει εκατομμύρια οργανικές ουσίες.


Ο λεγόμενος μετεωρίτης του «Μέρτσισον», που βρέθηκε το 1969 σε μια πόλη της Αυστραλίας με αυτό το όνομα, θα επιτρέψει στους επιστήμονες να ρίξουν φως στις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την εποχή που γεννήθηκε το ηλιακό μας σύστημα. Οι μετεωρίτες μοιάζουν με τα γήινα απολιθώματα, επειδή επιτρέπουν στους επιστήμονες να «ταξιδέψουν» πίσω στο χρόνο. 

Η νέα ανακάλυψη, που φανέρωσε μια αφθονία ουσιών στον αρχαίο μετεωρίτη, δείχνει ότι πιθανότατα το αρχέγονο ηλιακό μας σύστημα είχε μεγαλύτερη μοριακή ποικιλία από τη σημερινή Γη.Ο συγκεκριμένος μετεωρίτης έχει εξεταστεί ξανά στο παρελθόν, αλλά για την εύρεση συγκεκριμένων ουσιών. 
Είναι η πρώτη μελέτη που ανέλυσε το σύνολο των ουσιών του βράχου και επιβεβαίωσε την ύπαρξη μιας τεράστιας ποικιλίας χημικών ουσιών που βασίζονται στον άνθρακα, δηλαδή οργανικών. 
Μεταξύ άλλων, με τη βοήθεια νέων εργαλείων υψηλής ανάλυσης και φασματοσκοπίων, εντοπίστηκαν 70 αμινοξέα, τα οποία θεωρούνται ο θεμέλιος λίθος της ζωής, καθώς από αυτά δημιουργήθηκε το DNA.
Οι επιστήμονες δεν αποκλείουν καθόλου ότι, με ακόμα πιο βελτιωμένες τεχνικές ανάλυσης, θα μπορέσουν να ανιχνεύσουν ακόμα περισσότερες ουσίες στο βράχο, ο οποίος πιθανότατα έχει ηλικία μεγαλύτερη των 4,65 δισ. ετών του ήλιου μας.
Οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο μετεωρίτης διέσχισε τα αρχέγονα νέφη του πρώιμου ηλιακού μας συστήματος, απορροφώντας με τον τρόπο αυτό διάφορες οργανικές ουσίες. 
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΤΙ "ΞΕΝΟ-ALIEN", ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;;;
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 15, 2010

Hey MOYTSATSOS -> ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ... ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!


Ήταν πολύ μικρή για να γίνει βασίλισσα της σάμπας, ρόλος που ερμηνεύεται είτε από μοντέλα είτε από ηθοποιούς.
Η Lira άρχισε να κλαίει γοερά, αφού την κυρίευσε ο φόβος όταν κατάλαβε οτι ήταν το επίκεντρο της προσοχής εκατομμυρίων θεατών και καρναβαλιστών.



/moutsatsos.blogspot.com/ Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΛΑΓΑΝΑ!!!


/moutsatsos.blogspot.com/ Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ. ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ.


ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ!!!

/moutsatsos.blogspot.com/ Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΠΙΘΑΝΗ ... ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΛΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ, ΛΟΓΩ ΠΛΗΜΜΥΡΩΝ!!!


Να εγκαταλείψουν άμεσα την περιοχή του «Δέλτα Έβρου» λόγω επικινδυνότητας "σκέφτεται" να προτείνει η Νομαρχία Εβρου σε όσους βρίσκονται εκεί.
Ψαράδες, γεωργοί, κυνηγοί, κτηνοτρόφοι, διάφοροι επισκέπτες, μάλλον θα χρειαστεί να φύγουν άμεσα από την περιοχή λόγω της επικίνδυνης αύξησης των νερών όλων των ποταμών του νομού πάνω από το όριο συναγερμού.

Ηδη πάνω από 150.000 στρέμματα γεωργικών εκτάσεων έχουν πλημμυρίσει, ενω κινδυνεύει και το χωριό Λάβαρα του Δήμου Ορφέα. 
Το νερό έχει φτάσει στα πρώτα σπίτια του χωριού Λαγυνά του δήμου Σουφλίου. 
Στην περιοχή Ισαακίου Διδυμοτείχου έσπασε ανάχωμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να πλημμυρίσει το χωριό Πραγγί.
Νομάρχης Εβρου Νίκος Ζαμπουνίδης: "αν δούμε ότι η κατάσταση δεν υποχωρήσει και κινδυνεύσει κάποιο χωριό σοβαρά, έχουμε μια αποθήκη νερού, ενα αγρόκτημα 80.000 στρεμμάτων στην περιοχή της Ορεστιάδας. 
Αν χρειαστεί θα σπάσουμε τα αναχώματα που έχει γύρω του και θα το διοχετεύσουμε με νερά".
Τα δρομολόγια των τρένων μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου έχουν διακοπεί και η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται με λεωφορεία.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Η USA ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ "ΠΑΡΑΓΕΙ" ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΔΗ ΣΤΟΝ ... ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ. ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ... ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! ΗΜΑΡΤΟΝ.


Η κρίση έχει πλήξει όλο τον κόσμο. (Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ή ΤΗΣ ... ΜΑΛΑΚΙΑΣ;;;)
Η πολιτεία της Γιούτα χρωστά πολλά και οι γερουσιαστές σκέφτονται τρόπους για να εξοικονομήσουν χρήματα.
Ο γερουσιαστής Chris Buttars πρότεινε να κοπεί η τελευταία τάξη του σχολείου ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα. 
(ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ... ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ). 
Ειπε οτι δε τη θεωρεί και τόσο απαραίτητη.
Οι υπόλοιποι αρχοντες δεν το απέρριψαν αλλά σκέφτονται μήπως την κάνουν προαιρετική δίνοντας όμως κίνητρα στα παιδιά για να μην πάνε.
/moutsatsos.blogspot.com/
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Κυριακή, Φεβρουαρίου 14, 2010

Hey MOYTSATSOS -> Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ (ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΜΠΑΣΚΕΤ. ΒΟΛΕΪ)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ - Α.Ε.Κ.1 - 2    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
SKODA ΞΑΝΘΗ - ΛΑΡΙΣΑ0 - 1    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - Π.Α.Ο.Κ.0 - 1    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.1 - 1    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ0 - 0    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΑΡΗΣ - ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ2 - 1    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΝΕΑ ΚΑΒΑΛΑ0 - 2    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ
ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ1 - 3    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΔΗΣΗ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ   ΠΛΗΡΗΣ ΠΙΝΑΚΑΣ  ΑΒ
  1ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ2252
  2. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ2249
  3. Π.Α.Ο.Κ.2247
  4. Α.Ε.Κ.2236
  5. ΑΡΗΣ2235
  6. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.2230
  7. ΝΕΑ ΚΑΒΑΛΑ2230
  8. ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ2229
  9. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ2228
10. ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ2225
11. SKODA ΞΑΝΘΗ2225
12. ΗΡΑΚΛΗΣ2224
   -. ΛΑΡΙΣΑ2224
14. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ2221
15ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ2220
16. ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ229

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
ΗΡΑΚΛΗΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ16:45 ΝOVA
ΝΕΑ ΚΑΒΑΛΑ - SKODA ΞΑΝΘΗ16:45 ΣΚΑΪ
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ19:00 ΝOVA
ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ - ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ14:30
ΛΑΡΙΣΑ - ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ14:30 ΝOVA
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ14:30 ΝOVA
Α.Ε.Κ. - ΑΡΗΣ16:45 ΝOVA
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ19:00 ΝOVA
ΠΗΓΗ: link

ΜΠΑΣΚΕΤ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Β' Γύρος Αγωνιστική 16
ΗΜΕΡ
ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ
ΣΚΟΡ
ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΗ
13/02
Ηλυσιακός
60-71
Πανελλήνιος
13/02
Τρίκαλα
87-80
Ολύμπια Λάρισας
13/02
Πανιώνιος
83-74
Κολοσσός Ρόδου
13/02
Ολυμπιακός
92-73
Καβάλα
14/02
Περιστέρι
84-70
ΑΕΚ
14/02
Παναθηναϊκός
90-56
Άρης
14/02
ΠΑΟΚ
84-73
Μαρούσι


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1.ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ3116
2.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ3016
3.ΜΑΡΟΥΣΙ2916
4.ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ2616
5.ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ2416
6.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ2416
7.ΚΟΛΟΣΣΟΣ2416
8.ΠΑΟΚ2416
9.ΑΡΗΣ2316
10.ΑΣ ΤΡΙΚΑΛΑ 20002116
11.ΑΕΚ2116
12.ΓΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ2016
13.Ε.Κ. ΚΑΒΑΛΑΣ2016
14.ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ1916

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Β' Γύρος Αγωνιστική 17
ΗΜΕΡ
ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ
ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΗ
17/02
Μαρούσι

Παναθηναϊκός
17/02
Άρης

Ηλυσιακός
17/02
Πανελλήνιος

Τρίκαλα
17/02
Ολύμπια

Πανιώνιος
17/02
Κολοσσός

Περιστέρι
17/02
Καβάλα

ΑΕΚ
17/02
Ολυμπιακός

ΠΑΟΚ

ΒΟΛΕΪ


Τρέχουσα Αγωνιστική

Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗΣ-Ε.Α. ΠΑΤΡΩΝ Λουξ
Α.Ο. ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ-Μ.Γ.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ0-3
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Γ.Σ.-Π.Α.Ο.Κ.0-3
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-A.E.K.3-0
Α.Σ. ΑΡΗΣ Μαρμούρης Α.Ε.-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο.2-3
Α.Ο. ΚΗΦΙΣΙΑΣ-Γ.Σ. ΛΑΜΙΑ1-3

Επόμενη Αγωνιστική

Ε.Α. ΠΑΤΡΩΝ Λουξ-Α.Σ. ΑΡΗΣ Μαρμούρης Α.Ε.
Μ.Γ.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ-Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗΣ
Π.Α.Ο.Κ.-Α.Ο. ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ
A.E.K.-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Γ.Σ.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο.-Α.Ο. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
Γ.Σ. ΛΑΜΙΑ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.
ΠΗΓΗ: link
/moutsatsos.blogspot.com/ Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> Κάθε 9 λεπτά αυτοκτονεί και ένας εργαζόμενος λόγω κατάθλιψης.

Το 1/4 των εργαζομένων υποφέρει από υψηλά επίπεδα στρες ενώ μέχρι το 2020 οι αγχώδεις διαταραχές και η κατάθλιψη αναμένεται να γίνουν η δεύτερη και τρίτη συνηθέστερη ασθένεια στον ευρωπαίο εργαζόμενο. 
50 εκατομμύρια άνθρωποι ( 11% του πληθυσμού) υπολογίζεται ότι αντιμετωπίζει κάποια ψυχική νόσο. 
Η κατάθλιψη είναι ήδη ένα κυρίαρχο πρόβλημα υγείας σε πολλά κράτη – μέλη.
Το 28% (56 εκατομμύρια άνθρωποι) των εργαζομένων στην Ε.Ε. αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας σχετιζόμενα με την εργασία τους.
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...

Hey MOYTSATSOS -> ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ 16% ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ (ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΕΙ .., ΒΕΒΑΙΩΣ, ΒΕΒΑΙΩΣ).


Μετά από τρεις μήνες πολιτικής αφωνίας η Ντόρα Μπακογιάννη άρχισε να "κελαηδά" στο Βήμα του Ψυχάρη.
"νιώθει εν μέρει ανεπιθύμητη στη ΝΔ".
«Σίγουρα πλήρωσα, στη συγκεκριμένη συγκυρία, την ταύτισή μου με την κυβέρνηση Καραμανλή. 
Μια στάση την οποία κράτησα συνειδητά, ως συμβολή στην ενότητα της ΝΔ.
Η πολύ μακρά απουσία του (Αντώνη Σαμαρά) από τα πολιτικά δρώμενα του επέτρεψε να εμφανιστεί ως αντισυστημικός υποψήφιος. 
Έτσι κατάφερε να χρεώσει σε μένα μηχανισμούς, οι οποίοι -το γνωρίζουν καλά οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ- στην πραγματικότητα λειτουργούσαν υπέρ εκείνου. 
Το ίδιο συνέβη και με την πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης, τα οποία έδωσαν την ολοφάνερη υποστήριξή τους στον κ. Σαμαρά. 
Δέχθηκα λυσσαλέα επίθεση. 
Ορισμένοι προσπάθησαν να σπιλώσουν ακόμη και την προσωπικότητά μου και την οικογένεια μου. 
Προσπάθησαν ακόμη να με εμπλέξουν σε σκάνδαλα.
Θα συνεχίσω να μάχομαι για τις ιδέες, τις αρχές, τις αξίες αυτής της παράταξης και για ένα καλύτερο μέλλον.
Είμαι η τελευταία που θα νιώσω ποτέ ξένη μέσα στη Νέα Δημοκρατία. 
Και αν νιώθω εν μέρει ανεπιθύμητη –εδώ δεν κάνετε λάθος- είναι γιατί ορισμένοι προσπαθούν να δείξουν ότι είμαι ανεπιθύμητη. 
Αλλά είναι μια πολύ μικρή ομάδα που δεν μπορεί να εκφράσει τη βάση της παράταξης.
Ανανέωση δεν σημαίνει ότι αλλάζουμε τις παλιές "κλειστές ομάδες" με νέες.
Η ιστορία έχει δείξει ότι τα κόμματα που γίνονται από προσωπικές στρατηγικές ή από πικρία, ή με αποκλειστικό σκοπό να κάνουν ζημιά σε υπάρχοντα κόμματα, είναι καταδικασμένα να αποτύχουν. 
Στη ΝΔ έχουμε τέτοιες εμπειρίες από το παρελθόν. 
Ξέρω, λοιπόν, ότι τα κόμματα δημιουργούνται όταν υπάρχουν ανάγκες, όταν υπάρχουν κενά εκπροσώπησης μερίδας της κοινωνίας. 
Το χρέος αυτής της παράταξης είναι ακριβώς να αγκαλιάσει το σύνολο της κοινωνίας και να εκφράσει σε κάποια στιγμή και το πιο δυναμικό, το πιο παραγωγικό κομμάτι των Ελλήνων.
Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια βαθιά σύνθετη και μεγάλη κρίση. 
Είναι και μία κρίση αυτογνωσίας για τη χώρα. 
Οι ευθύνες είναι πολύ μεγάλες και δεν υπάρχει ανεύθυνος πολιτικός για αυτή την κρίση, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. 
Έχουμε όλοι μας ευθύνες. 
Θα πρέπει λοιπόν με πολλή σοβαρότητα και αντιστρέφοντας την ως τώρα πάγια τακτική του πολιτικού κόσμου της Ελλάδας να επενδύουν στον λαϊκισμό για να μπορέσουν να κερδίσουν, να βγούμε και να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. 
Αν μου προσάψετε ότι αργήσαμε, είμαι έτοιμη να αποδεχθώ κάθε κατηγορία.
Δεν κατόρθωσα γρήγορα να ξεκαθαρίσω ότι είναι απολύτως παράλογο μια φανερή κοινωνική σχέση μα χρησιμοποιείται ως υποψία συναλλαγής με τη Siemens μόνο και μόνο επειδή γνωριζόμαστε.
Είχα μια κοινωνική σχέση, πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο, αυτά είναι γνωστά τοις πάσι. 
Αλλά αυτό είναι όλο. 
Όλοι όμως ασχολήθηκαν με αυτό. 
Δεν ασχολήθηκαν με το ποιοι πήραν χρήματα από τα μαύρα ταμεία της Siemens, πού κατευθύνθηκαν αυτά τα χρήματα, γιατί τα πήραν.
Είμαι η μόνη υπουργός που δημοσίως επί κυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας είχα ζητήσει Εξεταστική.
Εγώ το παιχνίδι "ζωγραφίζω τον διάβολο στον τοίχο" δεν θα το παίξω.
Θεωρώ ότι μερίδιο της ευθύνης έχουμε όλοι, ο καθένας ανάλογα με την εντολή διαχείρισης που είχε, αλλά την προσπάθεια τώρα να προσωποποιήσουμε μια συνολική κυβερνητική δράση ή να ρίξουμε την ευθύνη στον έναν και όχι στον άλλον, δεν θα την ακολουθήσω».
ΤΟ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ Η ... ΝΤΟΡΟΥΛΑ!!!
ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ Ο ... ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ... ΤΡΙΤΟΣ ΠΟΛΟΣ;;; ΛΕΤΕ;;; ΙΔΩΜΕΝ;;;
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα...