Ντοκιμαντέρ "Money as Debt": αναλύεται η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!

George Carlin American Dream

Τρίτη, Απριλίου 13, 2010

Hey MOYTSATSOS -> Η "ΑΝΝΟΥΛΑ" ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ: ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!! ΠΑΡΑ-ΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 10 ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ!!!


"...
Στην κατάργηση της βάσης του 10 από φέτος, προχωράει η κυβέρνηση, για παιδαγωγικούς και κοινωνικούς λόγους, όπως τόνισε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, μετά το πέρας του υπουργικού Συμβουλίου...."

ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ "ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ" ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΣΤΑ ΑΕΙ, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ "ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ" ΤΑ "ΛΕΦΤΑ" ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ (ΑΛΛΑ ΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ) ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 10 ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!!


ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ "ΑΝΝΟΥΛΑΣ", ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
1. Καθιερώνεται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης ως αναγκαία προϋπόθεση για την είσοδο στην εκπαίδευση. 2. Όλοι οι διορισμοί μόνον μέσω ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί που θα προσλαμβάνονται από το σχολικό έτος 2012 - 2013 σε όλα τα σχολεία και τις δομές εκπαίδευσης θα είναι αποκλειστικά και μόνον επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
3. Τέλος στα περίπλοκα και αδιαφανή κριτήρια. Οι πίνακες προϋπηρεσίας κλείνουν οριστικά στις 30.6.2010. Ακολουθεί μεταβατική διετής περίοδος η οποία κατοχυρώνει τα ώριμα δικαιώματα.
4. Ειδικό βάρος στην παιδαγωγική και τη γενική παιδεία. Αναμορφώνεται πλήρως το περιεχόμενο και η διαδικασία των εξετάσεων ΑΣΕΠ, οι οποίες θα διεξάγονται ανά διετία.
5. Θεσπίζεται για πρώτη φορά ελάχιστος χρόνος παραμονής των εκπαιδευτικών στον τόπο πρώτου διορισμού και είναι τα 3 έτη. 6. Εισάγεται ο θεσμός του «δόκιμου εκπαιδευτικού». Ο νεοδιόριστος μόνιμος εκπαιδευτικός παραμένει επί δυο έτη ως «δόκιμος εκπαιδευτικός».
7. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για το νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό.
8. Τριμελής επιτροπή εισηγείται την παραμονή στην εκπαίδευση ή την μετάταξή του στη διοίκηση του δόκιμου εκπαιδευτικού. Θα γίνεται αξιολόγηση από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, το Μέντορα και το Σχολικό Σύμβουλο.
9. Από το «χύμα» χαρτί στην ενιαία ηλεκτρονική διαδικασία προσδιορισμού κενών οργανικών θέσεων και λειτουργικών αναγκών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
10. Από τους πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ κάθε πρόσληψη για αναπλήρωση ή αντιμετώπιση των κενών, με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων.
11. Μειώνεται δραστικά ο αριθμός των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών με στόχο την κατάργηση της ωρομισθίας.
12. Καμία μετάθεση ή απόσπαση δεν θα γίνεται, αν αφήνει κενό που δεν αναπληρώνεται. Η ηλεκτρονική καταγραφή τους θα επιτρέπει την πλήρη διαφάνεια και προσβασιμότητα στο διαδίκτυο.
13. Για πρώτη φορά ο ορισμός των μελών των Συμβουλίων επιλογής στελεχών γίνεται υπερκομματικός μέσω της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.
14. Καθιερώνεται πιστοποιητικό διοικητικής ή καθοδηγητικής επάρκειας, ύστερα από επιμόρφωση και εξετάσεις για την επιλογή στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης.
15. Θεσπίζεται για πρώτη φορά συγκροτημένη διαδικασία διοικητικής και παιδαγωγικής - διδακτικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Ετήσια έκθεση δημοσιεύεται στο διαδίκτυο. Ετήσια λογοδοσία στη σχολική κοινότητα και τους γονείς.
16. Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος από την ανάπτυξη ηλεκτρονικού συστήματος διανομής συγγραμμάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
17. Μικρότερα και ευέλικτα εκλεκτορικά σώματα για εκλογή μελών ΔΕΠ. Νομοθετείται συνεδρίαση τηλεδιάσκεψης με συμμετοχή Ελλήνων επιστημόνων του εξωτερικού.
18. Αίρονται οι περιορισμοί στην εισαγωγή υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τη βάση του 10.

Β. Ρύθμιση θεμάτων Εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Συγχωνεύσεις - καταργήσεις εκκλησιαστικών σχολείων με στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και εξοικονόμηση πόρων.

Γ. Πλαίσιο νομιμότητας και ελέγχου για τις μεταλυκειακές σπουδές. Στο θεσμικό και εποπτικό κενό για τα Κολέγια, δημιουργείται νέο θεσμικό πλαίσιο, που θα συμφωνεί με την Κοινοτική νομιμότητα και με ενίσχυση του εθνικού ελέγχου μέσα από την ανάδειξη του αναβαθμισμένου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ, για την πιστοποίηση και παρακολούθηση της λειτουργίας δομών μεταλυκειακής εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου