Ντοκιμαντέρ "Money as Debt": αναλύεται η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!

George Carlin American Dream

Τρίτη, Ιανουαρίου 26, 2010

Hey MOYTSATSOS -> Ο Θωμάς Μαύρος με τα 260 γκολ του σε 507 αγώνες είναι στην 94η θέση στην λίστα των 313 πιο πετυχημένων σκόρερ του πλανήτη όλων των εποχών. ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.


Μια τεράστια διάκριση για τον Θε(ω)μά των φίλων της ΑΕΚ.

Στην λίστα βρίσκονται επίσης και άλλοι παίκτες που έχουν αγωνιστεί στην Ελλάδα:
Ο Ριβάλντο με τα 261 γκολ σε 518 ματς (συνεχίζει την καριέρα του...) είναι στην 91η θέση.
Ο Μίμης Παπαϊωάννου είναι στην 165η θέση με 234 γκολ σε 481 συμμετοχές.
Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς είναι στην 175η θέση με 231 τέρματα σε 429 παιχνίδια. 
48ος στην λίστα είναι ο Κριστόφ Βαζέχα με 312 γκολ σε 555 ματς
158ος ο Γιώργος Διδέρης με 236 γκολ σε 310 παιχνίδια.
Οι πέντε πρώτοι σκόρερ της σχετικής λίστας είναι οι: 

1. Πελέ με 541 γκολ σε 560 ματς
2. Γιόσεφ Μπίκαν με 518 γκολ σε 341 ματς
3. Φέρεντς Πούσκας με 511 γκολ σε 533 ματς
4. Ρομάριο με 489 γκολ σε 612 ματς
5. Κάρλος Αλμπέρτο ντε Ολιβέιρα με 470 γκολ σε 758 ματς.
ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΘΩΜΑΣ ΜΑΥΡΟΣ:
«Σίγουρα είναι μια μεγάλη τιμή για μένα, μου φέρνει στο μυαλό τα παιδικά μου χρόνια, όταν έπαιζα στους δρόμους και στις αλάνες. Είναι κάτι αδιανόητο να το πιστέψω. Ποτέ μου δεν πίστευα ότι θα φτάσω τόσο ψηλά. Σίγουρα μου δίνει μεγάλη τιμή και υπερηφάνεια και όχι μόνο σε εμένα, αλλά και σε όλη την Ελλάδα θέλω να πιστεύω. Δεν είναι μικρό πράγμα να είμαι σε αυτή τη θέση παγκοσμίως και νιώθω πάρα πολύ χαρούμενος και συγκινημένος. 
Αυτό που κάνεις πρέπει να το αγαπάς. Από εκεί ξεκινούν όλα, αν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις, μην περιμένεις να φτάσεις ψηλά. Επίσης, θα πρέπει να έχεις αυτοκριτική. Να προσπαθείς δηλαδή να διορθώσεις τα λάθη σου και τις αδυναμίες σου, σε συνδυασμό με την σκληρή δουλειά. Εντοπίζει τα λάθη σου και δουλεύεις, όπως έκανα εγώ δηλαδή για ώρες πολλές. Μετά είναι η ακόρεστη φιλοδοξία για δόξα, δηλαδή να μη νιώθεις ευχαριστημένος ποτέ. Για παράδειγμα να βάζει πέντε γκολ και να θέλεις να βάλεις οκτώ. 
Το σημαντικότερο επί των ημερών μας, επειδή και οι καιροί είναι δύσκολοι, είναι να έχεις χαρακτήρα καλό και αθλητικό. Να προσέχεις το πρόγραμμά σου. 
Έχω βάλει πολλά γκολ και ποιοτικά γκολ, αυτό που ξεχωρίζω είναι αυτό που είχα σημειώσει απέναντι στο Αιγάλεω. 
Ήταν πάρα πολύ δύσκολο, σε ένα βρεγμένο γήπεδο, με σέντρα δυνατό στο γόνατο από τον συμπαίκτη μου τον Τσάμη και έκανα κοντρόλ εν κινήσει, έκανε τάκλιν ο αντίπαλος, πήδηξα από πάνω του, γύρισα και πριν σκάσει η μπάλα στο έδαφος έκανα σουτ, που η μπάλα πήγε στο δοκάρι και μετά στο γάμα. Όπως είχαν γράψει και τότε, αυτό το γκολ θα το ζήλευε ακόμα και ο Πελέ. 
Ήταν το πιο δύσκολο γκολ που σημείωσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου